Selasa, 29 Mei 2018

Pes Nasi Arab dan pes lauk keluaran Arabian Kitchen

Dah masuk tahun ke 5 saya jual pes nasi arab ni. Rugi tak cuba. Senang cara masak, amat sedap & harga mampu milik. Didatangkan bersama dengan beras basmathi berkualiti.
Kalau nak jamu tetamu, ahli keluarga atau kawan-kawan yg datang berbuka puasa pes nasi arab ni mesti jadi pilihan.
TAK PERLU nak menumis atau tambah sebarang bahan perasa. Tambah air je ikut sukatan yg diberi. Semua dah cukup dalam pes nasi ni. Nak mudah lagi, lauk boleh di masak sekali dengan nasi (tanam dlm nasi). Lauk akan jadi lebih lembut & lebih berperisa. Serius sedap!!
Baru hari kesembilan puasa dah lebih 1000kg @ 2000 pek nasi arab ni terjual. Nak raya nanti lagi banyak order sebab masing-masing nak bawa balik untuk makan masa hari-hari terakhir masa berbuka puasa dengan keluarga. Ada juga yg nak jadikan hidangan istimewa di pagi raya atau sebagai menu istimewa untuk tetamu yg datang beraya.
Untuk tempahan klik terus link ke whatsapp saya di bawah. Ready stock!!
FREE DELIVERY untuk pelanggan-pelanggan di kawasan Putrajaya, Dengkil, Bangi, Cyberjaya, Kajang, Puchong, Serdang, Seri Kembangan, Bandar Saujana Putra & kawasan sekitar. Untuk kawasan lembah klang yg jauh-jauh boleh kumpul order & saya boleh hantarkan (tertakluk kpd jumlah order).
Atau boleh dapatkan dari ejen saya di Melaka, Perak (Parit, Bota, Seri Iskandar & batu gajah). Whatsapp saya untuk dapatkan nombor mereka. Untuk yg luar kawasan saya boleh kurier menggunakan pos laju tetapi anda perlu tanggung kos pos laju.

Klik disini & mohon like page fb www.facebook.com/pesnasiarabyemenimendhi








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MASAK NASI ARAB SEMUDAH MASAK MAGGI??

  Masak nasi arab semudah masak maggi je? . Betul!! Tak perlu nak menumis, potong bawang, tak perlu tambah gula, garam atau sebarang bahan p...